Ακολουθούν χρήσιμες οδηγίες και έξυπνες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε την πιο επιτυχημένη φωτογράφιση του ξενοδοχείου σας με τα καλύτερα οφέλη για την επιχείρησή σας. Με τα παρακάτω βήματα θα κάνετε τη διαφορά στην προβολή του ξενοδοχείου σας και θα ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Μία από τις πιο ισχυρές πτυχές του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ βασίζεται στη δύναμη της εικόνας που μπορεί να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Είναι σημαντικό να επενδύσετε σε μία επαγγελματική φωτογράφηση – κάτι που οι περισσότεροι ξενοδόχοι παραμελούν να συμπεριλάβουν στον αρχικό προϋπολογισμό τους.

Πώς μπορεί μια φωτογράφιση να αυξήσει τις κρατήσεις και τα έσοδά σας;

Οι φωτογραφίες που θα επιλέξετε να σας αντιπροσωπεύσουν πρέπει να συνδέονται και να ταυτοποιούν το concept, το design και το αρχιτεκτονικό ύφος του ξενοδοχείου. Ταυτόχρονα οι φωτογραφίες θα πρέπει να αντανακλούν την ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου και να προκαλούν συναισθήματα στους δυνητικούς επισκέπτες. Οι επισκέπτες πλέον αναζητούν μοναδικές, εξατομικευμένες και αυθεντικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και με τις επαγγελματικές φωτογραφίες θα τους πείσετε ότι μπορούν να τις ζήσουν μόνο στο ξενοδοχείο σας.

Για να εξασφαλίσετε ένα ολοκληρωμένο φωτογραφικό υλικό για την επιχείρησή σας, βοηθήστε τον φωτογράφο να κατανοήσει τις προωθητικές σας ανάγκες. Οργανώστε έναν πλήρη και λεπτομερή σχεδιασμό προκειμένου ο φωτογράφος να καταγράψει και να παρουσιάσει όλα τα απαραίτητα πλάνα που θα εξυπηρετήσουν το σκοπό σας.

Ο φωτογράφος θα πρέπει να δώσει έμφαση στο design και το concept του ξενοδοχείου σας χωρίς να παρέμβει στη διακόσμηση και τον φωτισμό. Θα πρέπει να συνδυάσει όσο το δυνατόν καλύτερα το φυσικό φως και τον τεχνητό φωτισμό. Το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να αναδεικνύει όλα εκείνα τα στοιχεία που αποτελούν την ατομικότητα και τη μοναδικότητα των χώρων και τα οποία υπογραμμίζουν τη συνολική ατμόσφαιρα του καταλύματος.

Σημαντικό:

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα χαρακτηριστικά εκείνα που κάνουν το ξενοδοχείο σας ιδιαίτερα ελκυστικό στους επισκέπτες. Χρησιμοποιείστε τα με ευφάνταστο τρόπο ώστε να καταγράψετε τις πιο ελκυστικές εικόνες, οι οποίες θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

Προγραμματίστε τις κινήσεις σας πριν ξεκινήσετε τη φωτογράφιση

Διοργανώστε μια συνάντηση με τον φωτογράφο, το τμήμα marketing του ξενοδοχείου, καθώς και με όλη την ομάδα που ασχολείται με την προώθηση, τη διαφήμιση, το δημιουργικό κομμάτι, τους γραφίστες, τους δημιουργούς της ιστοσελίδα σας κτλ. Όλοι μαζί θα πρέπει να συζητήσετε και να αποφασίσετε το concept της φωτογράφισης για όλους τους χώρους του ξενοδοχείου καθώς και το τι είδους εμπειρία υπόσχεστε στο κοινό σας.

  • Κανονίστε μία συνάντηση με τον φωτογράφο και τον Chef, τον Maitre, τον Διευθυντή του Housekeeping και το Συντηρητή.
  • Κάντε μία προκαταρκτική μελέτη και σχεδιάστε τις λήψεις με τα κατάλληλα σημεία που θα απαθανατίσει ο φακός.
  • Καταγράψτε σε λίστα τις απαραίτητες λήψεις και βάλτε τες σε σειρά προτεραιότητας.
  • Επιλέξτε μοντέλα και διακοσμητικά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσετε στη φωτογράφιση.
  • Προετοιμάστε και την παραμικρή λεπτομέρεια στα δωμάτια και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
  • Προετοιμάστε τον περιβάλλοντα χώρο της φωτογράφισης.
  • Επιλέξτε και προετοιμάστε το προσωπικό του ξενοδοχείου που θα λάβει μέρος στη φωτογράφιση και θα προωθεί τις εξατομικευμένες υπηρεσίες που προσφέρετε.
  • Δώστε έμφαση στη γαστρονομία χρησιμοποιώντας τις σπεσιαλιτέ του ξενοδοχείου σας και τα διαφορετικά σημεία που ο επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα γεύμα.

Σημαντικό:

Ο φωτογράφος, θα πρέπει να έχει εμπειρία στη φωτογράφιση ξενοδοχείων. Θα πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί το ύφος που θέλετε να περάσετε στους μελλοντικούς επισκέπτες το οποίο θα τους προκαταβάλει για την εμπειρία που θα απολαύσουν. Γι΄αυτόν το λόγο καλό είναι να ενημερωθείτε για το προφίλ του φωτογράφου και την προϋπηρεσία του.

Δώστε έμφαση στην ιστορία που θέλετε να πείτε μέσα από τις φωτογραφίες σας και μοιραστείτε την

Οι κρατήσεις υποστηρίζονται σημαντικά από το φωτογραφικό υλικό, επομένως οι φωτογραφίες σας πρέπει να δείχνουν αυθεντικές και να υπόσχονται μοναδικές και ευχάριστες εμπειρίες. Τελικά, αυτές οι φωτογραφίες “συνδέουν” τον επισκέπτη με την ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου και δημιουργούν μια συναισθηματική δέσμευση. Εξάλλου, η όλη έννοια της ιστορίας που θέλετε να πείτε είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το σκηνικό, στην προκειμένη περίπτωση με το ξενοδοχείο σας.

Προκειμένου να επιτευχθεί το βέλτιστο σκηνικό και οι φωτογραφίες σας να υπόσχονται μία αξέχαστη εμπειρία, θα χρειαστείτε την υποστήριξη ενός επαγγελματία Prop Stylist, ο οποίος έχει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία φωτογράφησης. Το ύφος της φωτογράφισης, τα μοντέλα και η διακόσμηση θα πρέπει πάντα να γίνονται σε ρεαλιστικά πλαίσια, προκειμένου να μη δώσετε το αίσθημα της υπερβολής. Το αποτέλεσμα θα πρέπει να αναδεικνύει όλους τους χώρους με τις λεπτομέρειές του (προϊόντα, εγκαταστάσεις, κλπ). Με άλλα λόγια, θα πρέπει να αποφύγετε τις υπερβολές καθώς και την παρουσίαση στοιχείων που το ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να προσφέρει στους επισκέπτες του.

Σημαντικό:

Χρησιμοποιείστε ηθοποιούς αντί για μοντέλα. Είναι σε θέση να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με καλύτερο τρόπο και έχουν άνεση στο φακό. Επίσης δίνουν την εντύπωση του ανθρώπου της διπλανής πόρτας και έτσι οι πελάτες μπορούν να ταυτιστούν μαζί τους. Όμως αποφύγετε να εμπλέξετε φίλους, μέλη της οικογένειας και πελάτες.

Η ψηφιακή σας ταυτότητα. Τι να προσέξετε όταν επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες

Η ψηφιακή ταυτότητα είναι η εικόνα που θα προωθήσετε είτε σε έντυπα (περιοδικά, κατάλογοι, κλπ.) ή στο διαδίκτυο (ιστοσελίδα, social media, κλπ.). Ουσιαστικά μιλάμε για τον αντικατοπτρισμό της πραγματικής σας εικόνας.

Σε αντίθεση με την πραγματικότητα, στον ψηφιακό κόσμο μπορούμε να παρέμβουμε στο τελικό αποτέλεσμα και να το κάνουμε καλύτερο ή χειρότερο. Μία ψηφιακή φωτογραφία μπορεί να υποστεί επεξεργασία και το τελικό αποτέλεσμα από 100 % να αναβαθμιστεί στο 110 %. Πάνω από αυτό το ποσοστό χαρακτηρίζεται υπερβολικό και δεν το συστήνουμε.

Σημαντικό:

Η ψηφιακή επεξεργασία μίας φωτογραφίας όπως και ενός βίντεο πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες γιατί καθορίζει το επίπεδο του αποτελέσματος.

Μερικές συμβουλές ακόμα

  • Προσπαθήστε να είστε συνεπείς με το φωτογραφικό υλικό. Δηλαδή χρησιμοποιείστε φωτογραφίες από την ίδια φωτογράφιση σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και διαλέξτε αντίστοιχες ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε.
  • Επικεντρωθείτε στις φωτογραφίες που αντιπροσωπεύουν το ξενοδοχείο σας και το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.
  • Βεβαιωθείτε ότι το υλικό σας είναι προσβάσιμο στο B2B κοινό σας.
  • Προτιμήστε λίγες αλλά ποιοτικές φωτογραφίες. Για παράδειγμα για ένα ξενοδοχείο μεσαίου μεγέθους, 20 με 30 φωτογραφίες θεωρούνται αρκετές. Η υπερβολή υποβιβάζει την εικόνα σας και ρισκάρετε να κουράσετε το κοινό σας.

Συνοψίζοντας το κλειδί για μία πετυχημένη φωτογράφιση είναι να διεγείρετε τις αισθήσεις των εν δυνάμει επισκεπτών και να τους προκαλέσετε μία συναισθηματική δέσμευση που θα μετατραπεί σε κράτηση. Φανταστείτε ότι μέσα από τις φωτογραφίες σας οι πελάτες φαντάζονται τον εαυτό τους μέσα στο ξενοδοχείο σας και αυτή είναι η πρώτη εντύπωση της εμπειρίας που πρόκειται να ζήσουν.